jak rozmawiać na trudne tematy?
Szkolenie "Roszczeniowi pracownicy - jak rozmawiać na trudne tematy?" jest przeznaczony dla osób, które chcą lepiej zrozumieć, jakie czynniki mają wpływ na postawy roszczeniowe pracowników, w jaki sposób szef może zareagować oraz jak zmienić swój sposób postrzegania roszczenia na mówienie przez pracownika o swoich potrzebach.
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO
menedżerów, którzy zarządzają zespołami.
Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie?
Podczas warsztatu poznasz różne aspekty mające wpływ na delegowanie zadań:
- dowiesz się jakie czynniki mają wpływ na postawy roszczeniowe ze strony pracownika
- zdobędziesz wiedzę na temat narzędzi, które można wykorzystać podczas rozmowy z roszczeniowym pracownikiem
- zastanowisz się, jakie czynniki w twoim zachowaniu sprzyjają powstawaniu postaw roszczeniowych
- dowiesz się, jak przeprowadzić rozmowę z pracownikiem
- poznasz konkretne narzędzia, które pomagają w niwelowaniu lęku przed rozmową z podwładnym
- przyjrzysz się, czy pracownicy są roszczeniowi, czy mówią o swoich potrzebach
- poznasz proste narzędzia, które pozwalają spojrzeć na pracownika, nie jako roszczeniowego, tylko mówiącego o swoich potrzebach
Zdobędziesz umiejętności, dzięki którym budowanie autorytetu będzie łatwiejsze:
- lepiej przygotujesz się do rozmowy z pracownikiem
- nauczysz się rozmawiać z pracownikiem o trudnych dla Ciebie tematach
- zamienisz poczucie roszczenia na mówienie o potrzebach
PROGRAM SZKOLENIA
1. ROZPOCZĘCIE
- Przedstawienie planu warsztatu
- Zapoznanie uczestników z tematyką szkolenia
- Omówienie potrzeb szkoleniowych
2. ROSZCZENIE CZY MÓWIENIE O SWOICH POTRZEBACH
- Co to znaczy „Roszczeniowy pracownik”
- Po czym poznać roszczeniowego pracownika
3. ROSZCZENIOWY PRACOWNIK, CZY MÓWIĄCY O SWOICH POTRZEBACH
- W jaki sposób odbieram komunikat pracownika
- Kiedy jest dla mnie roszczeniowy, a kiedy mówiący o swoich potrzebach
- Jaki wpływ na rozmowę ma spostrzeganie pracownika jako roszczeniowego
- W jaki sposób zmienić postrzegani pracownika, na mówiącego o swoich potrzebach
4. ROZMOWA Z ROSZCZENIOWYM PRACOWNIKIEM
- Przygotowanie do rozmowy
- Rozmowa z pracownikiem
- Budowanie atmosfery zaufania
- Badanie potrzeb pracownika
- Argumentacja oparta na motywacji pracownika
- Wypracowanie konsensusu
- Zakończenie rozmowy
5. REAKCJA NA POSTAWY AGRESYWNE
- Czy agresja ze strony pracownika jest agresją, czy postawą obronną
- Jak radzić sobie w sytuacjach, gdy pracownik przerzuca na nas odpowiedzialność
- Co w przypadku gdy pracownik podnosi głos, przeklina
6. POMOST W PRZYSZŁOŚĆ
- Podsumowanie
- Ustalenie celów rozwojowych
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
!! Odpowiedzi na pytania nie mogą być traktowane jako udzielenie porady prawnej. Doradztwo prawne może być realizowane jedynie na zlecenie w indywidualnie oznaczonej sprawie.
Wybitny trener i praktyk. Specjalizujący się w treningach i konsultingu w zakresie poprawy efektywności organizacji produkcyjnych, rozwoju kompetencji menadżerskich z zakresu motywowania, organizowania i planowania, zarządzania czasem oraz oceny pracowniczej. Prowadzi również projekty dotyczące redukcji konfliktów wewnątrz zespołowych i między wydziałowych, przygotowania zespołów do wdrażania nowych projektów oraz podniesienia motywacji pracowników na określone kierunki działania firmy.
Zrealizował ponad 16000 h szkoleń i warsztatów, m.in dla firm:
AVON, B/S/H Bosch und Siemens Hausgerate, Dr. Oetker, ESSELTE, FERROXCUBE Polska, ICI - Akzo Nobel Coatings, INERGY AUTOMOTIVE SYSTEMS POLAND Sp. z o.o., FERRERO, KWH PIPE Poland, KIMBALL ELECTRONICS Poland Sp. z.o.o., SCHUMACHER PACKAGING, SCHNEIDER ELECTRIC Polska Sp. z o.o., SECO/WARWICK S.A., SIEGENIA-AUBI Sp. z o.o., STADLER Rail Polska sp. z o.o., STOLZLE Częstochowa sp. z o.o., TOR-PAL Sp. z o.o., P.W.C. ODRA, WIENERBERGER Ceramika Budowlana sp. z o.o., VORWERK Autotec Polska Sp. z o.o.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 6 godzin zegarowych, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00 i twają do godziny 15:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:45 – 9:00
W trakcie szkolenia na bieżąco można zadawać pytania.
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl