praktyka
Wykorzystaj potencjał zmian i zaprojektuj model zarządzania dopasowany do Twojej organizacji.
Do początku 2020 roku praca w zespołach rozproszonych i wirtualnych była egzotyczną wizją bliżej nieokreślonej przyszłości. Tylko 1/3 wszystkich pracowników na świecie pracowała w takich zespołach (wg. Focus Money) głównie ze względu na specyfikę branży (zespoły IT), projekty międzynarodowe czy po prostu ze względu na oszczędności. Jednak koronawirus w ciągu zaledwie paru tygodni przeorganizował zawodową rzeczywistość. To co wcześniej wydawało się niemożliwe stało się codziennością większości firm. Pandemia sprawiła, że organizacje zainteresowały się rozwijaniem efektywnej pracy zdalnej, a wszelkie webinaria i posty prezentujące narzędzia do komunikacji online itd. biją rekordy popularności. Jednak praca w zespołach rozproszonych to coś więcej niż tylko praca z domu.
Zarządzanie zespołem na odległość niesie za sobą wiele wyzwań, jeśli chodzi o komunikację, dbanie o relacje w zespole, motywowanie pracowników w tym trudnym czasie, realizację zadań i ich egzekwowanie.
Menadżerowie po szkoleniu powinni mieć wiedzę, umiejętności jak być liderem, coachem / mentorem dla swoich pracowników, jak ich wspierać w stosowaniu właściwych postaw i podejmowanych działań w warunkach pracy zdalnej.
DLA KOGO
Dla liderów zespołów, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w zakresie zdalnego zarządzania zespołem.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Uczestnicy szkolenia otrzymają po szkoleniu mini podręcznik z podsumowaniem warsztatu, zawierający pigułki wiedzy oraz podsumowanie wypracowanych rozwiązań.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od nas książkę autorstwa prowadzącego szkolenia.
CEL SZKOLENIA
Doskonalenie umiejętności skutecznego zarządzania zespołem rozproszonym/zdalnym.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
• Potrafi wybrać odpowiednią dla sytuacji zespołu strategię planowania i organizacji pracy
• Zna i stosuję zasady efektywnej pracy zdalnej
• Dba o relacje i efektywną komunikację w zespole przy użyciu narzędzi pracy zdalnej
• Potrafi dostosować zakres i poziom delegowania zadań do możliwości i sytuacji poszczególnych pracowników
• Wie, jak za pomocą dostępnych mu narzędzi motywować swój zespół
• Potrafi wspierać i pracować na emocjach związanych z sytuacją
PROGRAM SZKOLENIA
Podczas szkolenia będą poruszone następujące zagadnienia
Moduł 1
Zarządzaniem zespołem zdalnym - kultura i zasady pracy
Uczestnik dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom:
• Wie, czego oczekiwać i jak egzekwować
• Potrafi wypracować zasady pracy w nowej sytuacji
• Potrafi egzekwować rezultaty pracy zespołu
• Pracuje na obszarach jakie mają wpływ na skuteczność zespołu zdalnego
Moduł 2
Komunikacja w zespole zdalnym służąca realizacji zadań, a nie kontroli.
• Potrzebuje „na już”
• Pracownik nie kontaktuje się
• Brak dostępności mojej czy pracownika w danej chwili
Uczestnik dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom:
• Wie jak się skutecznie komunikować ze swoim zespołem
• Potrafi przekazywać informację w sposób jasny i dostosowany do narzędzi pracy zdalnej
• Potrafi stworzyć plan pracy zespołu
• Potrafi „otworzyć” zespół na szczerą wymianę zdań
Moduł 3
Wsparcie pracowników w realizacji zadań i celów
Uczestnik dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom:
• Wzbudzić automotywację w pracowniku
• Potrafi rozpoznać przyczyny braku zaangażowania i znajduje ich rozwiązanie
• Wie, jak właściwie wyznaczyć cele w sposób pozwalający na ich realizację
• Zastosuje techniki sprzyjające realizacji celów
• Potrafi stworzyć PLAN motywacji dopasowany do członków zespołu
Moduł 4
Negatywne emocje i ich wpływ na pracę zespołu. Redukowanie napięcia w zespole
Uczestnik dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom:
• Potrafi rozpoznać przyczynę negatywnych emocji i wie jak sobie z nimi poradzić
• Potrafi zredukować stres i niepokój
• Potrafi „zbudować” pracownika skupionego na realizacji zadań
• Potrafi zbudować w zespole poczucie bezpieczeństwa
! Uczestnicy szkolenia otrzymają książkę autorstwa Andrzeja Zdanowskiego (z autografem) co może stanowić dodatkowe poszerzenie wiedzy nt.
Opis książki
Masz ją, ale nie wykorzystujesz. To osobowość. Nie masz jej, ale możesz mieć, a wtedy osobowość zacznie pracować dla Ciebie.
Poradnik z przykładami i humorem. GENIALNE ilustracje HENRYKA SAWKI.
Książka polecana:
ZARZĄDZAJĄCYM – docierać do ludzi indywidualnie i wykorzystać w pełni potencjał swojego zespołu;
KAŻDEMU – ułatwić sobie i innym życie oraz wykorzystać w pełni własny potencjał.
UWAGA! Po zapisaniu się na szkolenie i rejestracji, wszystkie kwestie techniczne będą przesyłane mailowo. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia. Organizator nie bierze odpowiedzialności za problemy techniczne lub zerwane połączenie ze strony uczestnika szkolenia.
W celu prawidłowego uczestnictwa w szkoleniu należy posiadać urządzenie (komputer z głośnikami, laptop z głośnikami, smartfon lub tablet) z dostępem do internetu, aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie oferujemy. Proponujemy Państwu używać podczas szkolenia słuchawek z mikrofonem (istotne aby móc aktywnie uczestniczyć w interaktywnym wykładzie i mieć możliwość zadawania pytań nie tylko na czacie).
ANDRZEJ ZDANOWSKI
TRENER BIZNESU, TRENER ZMIANY, MÓWCA MOTYWACYJNY,
Przez 15 lat w kolejnych firmach tworzył i prowadził zespoły sprzedażowe w różnych firmach i branżach. Jego atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi. Liczne nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jego osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów.
Posiada ponad 10 lat doświadczenia trenerskiego oraz liczne kursy. Ukończył kurs managerski z cyklu „Licencja na kierowanie” organizowany przez Centrum Edukacji INFOR Training i Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie (prowadzone m.in. przez Zbigniewa Nęckiego, Roberta Krolla, Roberta Busztę, Joannę Heidtman i Marka Skałę). Kurs z zakresu coachingu prowadzony przez Andrzeja Szulca.
Efekty jego metod zarządzania sprzedażą zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TP DiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp z o.o. za efektywność działań. Posiada udokumentowane sukcesy w wynikach sprzedażowych prowadzonych przez niego zespołów.
Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania, motywacji, przywództwa oraz szerokorozumianej komunikacji. Wysoko oceniane są jego warsztaty dotyczące efektywnej sprzedaży, umiejętności trenerskich, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz negocjacji handlowych. Różnorodność branż, w których zdobywał doświadczenie (sprzedaż powierzchni reklamowych, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse) pozwala mu na elastyczne podejście do prowadzonych zajęć i szybkie znalezienie wspólnego języka z uczestnikami. W 2010 roku został wyróżniony nagrodą trenerską za efekty swojej pracy.
Uczestnicy jego szkoleń podkreślają umiejętność przekazywania aktualnej wiedzy w oparciu o konkretne przykłady oraz własne doświadczenie. Stawia na praktykę i kształtowanie konkretnych umiejętności wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia założonego celu. Z tego wynika forma prowadzonych przez niego szkoleń, która pozwala uczestnikom nabyć i wyćwiczyć pożądane zachowania.
W TVN CNBC występował, jako ekspert w temacie organizacji i planowania pracy managera. Współautor książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla kierowników i trenerów.
Jest autorem wydanego poradnika dla trenerów i managerów – „Typologia osobowości w praktyce”.
Jako prelegent podczas XXIII Ogólnopolskiej Konferencji Producentów Wód i Napojów poprowadził panel pt. „Zarządzanie konfliktem z klientem” (Mikołajki 10.2013r.)
Prelegent z wystąpieniem "Skuteczna zmiana" podczas kongresów "Maksimum osiągnięć" z Brian Tracy 23.06.2016r Gdańsk, 24.06.2016 r Katowice
Prelegent z wystąpieniem " Przepis na SUKCES podczas reklamacji" podczas konferencji „Zarządzanie reklamacjami” 3 ‑ 4 lipca 2018r. dla PULS BIZNESU.
W CENIE SZKOLENIA UWZGLĘDNIONO
udział w szkoleniu (czas trwania zajęć ok. 6 godzin zegarowych, w zależności od interakcji uczestników) z możliwością zadawania pytań i wyjaśniania wątpliwości, materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (istnieje możliwość dosłania wersji papierowej) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Organizator szkolenia nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Godziny zajęć:
zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00
logowanie i sprawdzanie ustawień: 8:30 – 9:00
W trakcie szkolenia na bieżąco można zadawać pytania.
Powyższe szkolenie możemy zrealizować również dla Państwa w formie szkolenia zamkniętego po zmodyfikowaniu zgodnie z Państwa życzeniem.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl