KORZYŚCI I EFEKTY
CELE SZKOLENIA
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I
Czym jest ta cała autoprezentacja?
• Treść, treścią ważna jednak forma
• Funkcje autoprezentacji, czyli po co to robimy
• Skuteczne taktyki autoprezentacji
• Pierwsze wrażenie, czyli jak zrobić na innych efekt uau!
MODUŁ II
Po co pytamy? Aktywne słuchanie i dopasowanie
• Zadawanie pytań i udzielanie pytań podczas wystąpień
• Zasady udanej dyskusji
• Jakie elementy tworzą ciekawą dyskusję
• Aktywne słuchanie „Moją pasją stało się obalanie teorii jakie sprzedają trenerzy podczas szkoleń”
• Neurony lustrzane – Najbardziej podobają mi się piosenki, które już znam”
• Efekt kameleona - „Panie prezesie mamy te same buty”
• Funkcje i wykorzystanie parafrazy
MODUŁ III
Mowa ciała. Wystąpienia publiczne
• Jak rozpocząć wystąpienie „Wbij się w pamięć”
• Spójność gestów
• Sygnały niewerbalne – świadomość oddziaływania
• Bazowe elementy wystąpienia
• Kontakt wzrokowy
• Proksemika czyli przestrzeń
• Ton głosu
• Budowanie pewności siebie „Kim się czujesz, tym się stajesz”
MODUŁ IV
Narzędzia wpływu
• Metoda stawiania granic, bądź konsekwentny
• Zasady wywierania wpływu
MODUŁ V
Prezentacja i jej struktura
• Zasady udanej prezentacji
• Struktura prezentacji
• Nawiązywanie kontaktu ze słuchaczami
• Umiejętność argumentowania i przekonywania
• Pomoce wizualne
• Praca z głosem
• Stres i trema – jak sobie radzić
MODUŁ VI
Koniec, czyli jak zakończyć z przytupem
• Metody kończenia wystąpień
• Moc metafory – jak stworzyć dobrą metaforę
• Perswazyjne wykorzystanie metafory
• Bajki, anegdoty i historyjki
• I koniec szkolenia, czyli „Zakwasy po wystąpieniu”
Warsztat ten będzie pomocny zarówno dla tych , którzy występują publicznie, robią prezentacje, prowadzą spotkania ze swoimi pracownikami, bądź klientami, sprzedają siebie na wizytach handlowych oraz dla tych którzy szkolą bądź zamierzają szkolić innych.
Andrzej Zdanowski
Od kilkunastu lat tworzy i prowadzi zespoły sprzedażowe wyznając zasadę Napoleona Bonaparte, że „ armia baranów dowodzona przez lwa, jest skuteczniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana”. Jego atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi. Liczne nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają te osiągnięcia.
Na swoim koncie ma liczne szkolenia i kursy z zakresu sprzedaży. Posiada przygotowanie merytoryczne do prowadzenia szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji, motywacji, sondowania potrzeb, rekrutacji pracowników potwierdzone certyfikatami. Ukończył kurs menadżerski z cyklu „Licencja na kierowanie” organizowany przez Centrum Edukacji INFOR Training i Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie (prowadzone m.in. przez Zbigniewa Nęckiego, Roberta Krolla, Roberta Busztę, Joannę Heidtman i Marka Skałę). Kurs z zakresu coachingu prowadzony przez Andrzeja Szulca. W 2014/2015r. ukończył Akademię Profesjonalnego Coachingu.
Na zaproszenie rządu kanadyjskiego odbył w Kanadzie miesięczny kurs trenerski w ramach projektu The Canadian International Development Agency oraz The Internacional Livestock Management Schools. Projekt przygotowywał uczestników do zarządzania, szkolenia i prowadzenia zespołów producentów rolnych.
Swoim doświadczeniem menadżerskim dzieli się na łamach portali internetowych i gazet. Za serię artykułów na tematy publicystyczne został 3-krotnie wyróżniony w plebiscycie czytelników SIR. Dla portalu www.treco.pl pisał porady w cyklu „Od menadżera do trenera”.
"Uczestnicy moich szkoleń podkreślają umiejętność przekazywania aktualnej wiedzy w oparciu o konkretne przykłady oraz własne doświadczenie. Stawiam na praktykę i kształtowanie konkretnych umiejętności wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia założonego celu. Z tego wynika forma prowadzonych przeze mnie szkoleń, która pozwala uczestnikom nabyć i wyćwiczyć pożądane zachowania."
Z wiedzy i doświadczenia eksperta skorzystali m.in.: ZIBI, Ilpol, Deutsche Bank, Tarczyński SA, S – cabling, Techmet, Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej, Carl Zeiss, Dekspol Września, SIKLA, Edpol Hurt Motoryzacyjna, Ojega, Komagra, Rational Polska, PGNiG Wrocław, MetApmlico Life, PSS Społem, Top Service, GoldenLine, Toys R Us, PPHU Specjał, PartnerXXI, Premium Trade, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, PriceWaterhouseCoopers, OBR Backer, KERMI, Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, PUK Tónsmeier, PKPP Lewiatan, Bauformat, T-MOBILE, PB Ambit, HILTON Inn Garden, BBI Development NFI S.A., SuperPHARM, PAROC, General Electric Centrum Projektowania Silników Lotniczych, Szwedzkie Biuro Techniczne, Agata Meble, Eurogate, PKF Consult, Brunata, Inter Cars, AmRest, Jaga Polska, Lubawa SA, EXPO XXI, Matras, Japan Tobacco International, AUCHAN Polska, Itella, Senator Polska, Staropolskie Wędliny, Martifer Polska, TRIAS Sp z o.o., Boxes Prestige, MM Neupacking, Edpol, ZETO, PGNiG Zgorzelec, PREMA Kielce, Makromed, Grupa Condohotel, Tubądzin Management Group Sp. z o.o., T-MOBILE, Defo, Lentex, Carrefour Polska, JYSK, Profi, PGE.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl