CELEM SZKOLENIA JEST:
DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:
PROGRAM SZKOLEŃ
1. WPROWADZENIE
• Specyfika sprzedaży w naszej branży – wady i zalety z mojego punktu widzenia
• Przebieg procesu sprzedaży i cykl życia klienta - praktyczne, wprowadzające zobrazowanie strategii spotkań sprzedażowych
- Przygotowanie się do procesu sprzedaży
- Pozyskanie klienta
- Rozpoczęcie rozmowy
- Diagnoza potrzeb klienta
- Prezentacja oferty
- Przezwyciężanie obiekcji
- Finalizacja sprzedaży
- Kontakt i obsługa po sprzedaży
- Utrata klienta – dlaczego tak się dzieje i jak temu zapobiegać?
2. POZYSKIWANIE KLIENTÓW- MOTYWACJA HANDLOWCÓW
• Zalety i wady telemarketingu. Co widać i co słychać przez telefon?
• Psychologia pozyskiwania klientów i prawo wielkich liczb – jak wytrzymać presję odmowy
3. POTRZEBY I WYMAGANIA KLIENTÓW (WYBRANE ELEMENTY)
• Czego oczekuje klient od przedstawicieli naszej firmy?
• Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów
• Jakiego rodzaju pytania należy zadać i jak je zadawać, aby poznać potrzeby i oczekiwania klienta, także na etapie kontaktu telefonicznego
• Czym są style społecznego komunikowania się?
• Jak rozpoznawać i właściwie reagować na różne style zachowań klientów?
• Dostrojenie się do klienta
4. NEGOCJACJE NASTAWIONE NA CENĘ SYTUACJE TRUDNE W SPRZEDAŻY
• Czym są i jak skutecznie przełamywać cenowe obiekcje klienta
• Znaczenie ustępstw w negocjacjach
• Dlaczego sposób ustępowania jest ważniejszy niż samo ustępstwo?
• Zasady dokonywania ustępstw
• Rodzaje ustępstw
• Chwyt i tricki negocjacyjne – jak je rozpoznawać i bronić się
• Sposoby radzenia sobie z obiekcjami klientów
5. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI I ZASTRZEŻENIAMI POZACENOWYMI KLIENTÓW
• Przyczyny wysuwania zastrzeżeń i wątpliwości
• Typy zastrzeżeń zgłaszanych przez klientów
• Efektywne metody i techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami
6. PREZENTACJA OFERTY – symulacje rzeczywistych spotkań handlowych
• Znajomość swojego produktu/usługi – cechy i atuty
• Moje nastawienie i przekonanie o oferowanych produktach/usługach, a skuteczność sprzedażowa
• Przekształcanie atutów w korzyści zaspokajające potrzeby klienta
• Słowa wzmacniające efekty handlowe i słowa utrudniające porozumienie z klientem
• Doradztwo i ekspercka pozycja sprzedawcy
• Strategia prowadzenia rozmów – kombinacje pytań i aktywnego słuchania
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl