Jak skutecznie przebić się przez konkurencję i zdobyć ich klienta?
Czy kiedykolwiek napotkałeś na trudności w trakcie wprowadzania na rynek nowego produktu? Czy problemem dla Ciebie było realizowanie rosnących z roku na rok planów sprzedażowych? Czy łatwo było pogodzić Ci się z faktem, że udział Twojego produktu w rynku niepokojąco spada? Pewnie wielokrotnie zdarzyło Ci się usłyszeć od klienta: „NIE DZIĘKUJĘ. Współpracuję z inną firmą”. Konkurencja nie śpi. Wręcz przeciwnie – działa prężnie. Co zrobić, żeby pomimo zalewu podobnych produktów ugruntować sobie pozycję na rynku? Jak przekonać klientów konkurencji do współpracy z Twoją firmą? Jakie triki sprzedażowe zastosować, by skutecznie budować lojalność klienta?
CELE I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
PROGRAM SZKOLENIA:
1. KLIENCI KONKURENCJI
• Potrzeby merytoryczne i psychologiczne klientów, czyli czego oczekują klienci od produktu/usługi, a czego od handlowca?
• Jak zdobyć zaufanie Klienta?
2. KONKURENCJA
• Dlaczego warto znać ofertę konkurencji?
• Skąd czerpać informacje na temat konkurencji?
• Co robi nasza konkurencja aby zacieśniać relacje z klientami?
3. MOJA WŁASNA FIRMA
Jakie czynniki mają wpływ na konkurencyjność naszej firmy? Zasoby własnej firmy.
• Struktura produktu/usługi jako sposób na zdobycie przewagi konkurencyjnej
• Technika paralotni
4. POLIGON ĆWICZENIOWY
Rozmowa handlowa z klientem konkurencji
• Strategie rozmów z klientami konkurencji - atakować czy odpuszczać?
• Analiza telefonicznych rozmów handlowych z klientami konkurencji
• Dobre praktyki w rozmowie z klientem konkurencji
• Ryzykowne zachowania w rozmowie z klientem konkurencji
• Techniki aktywnego słuchania
• Rola pytań, czyli jak za pomocą pytań pomóc sobie w kontakcie z Klientem
• Stanowiska czy interesy?
Co zrobić gdy klient mówi:
• „Nie jestem zainteresowany”
• „Współpracuję już z inną firmą”
• „Jesteście drożsi niż konkurencja”
• „Konkurencja jest lepsza”
Dorota Dańczak Król
Doświadczony trener i szkoleniowiec. Certyfikowany CoachNormanBenettAcademy oraz EMCC z siedzibą w Londynie (European Mentoring and Coaching Council). Magister Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Personelem. Na co dzień zajmuje się kontaktami handlowymi z klientami firmy (w tym także kluczowymi klientami), aktywną sprzedażą i promocją produktów firmy, prezentacją oferty, negocjacjami oraz obsługą klienta. Wysokooceniany trener szkoleń sprzedażowych, z obsługi klienta (bezpośredniej i telefonicznej), komunikacji interpersonalnej, sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, z zakresu coachingu.
Aktywnie uczestniczy w procesach rekrutacji, assessment i development center, współpracuje w przygotowaniu i prowadzeniu badań wewnątrz organizacji (min. badania tajemniczy klient) oraz badań na zewnątrz organizacji (badania satysfakcji klientów), współpracuje przy wdrażaniu systemów kompetencji, motywacyjnych, ocen.
Zrealizowała ponad 5000 h szkoleń i warsztatów, m.in: szkolenia wewnętrzne min. dla: BGŻ SA, Biuro Informacji Kredytowej S.A., RWE STOEN SA, ABC Data, FM Dental, Abbott, SKANSKA, Konkret Sp. z o.o., Inspirion Sp. z o.o., Kulik Sp. z o.o., Pragma Inkaso SA, Bank Gospodarstwa Krajowego i szkolenia otwarte min dla pracowników: PZU SA, PKO SA, WARS SA, Leroy Merlin, Carrefour Polska, Eurozet SA i wielu innych.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl