Jako nadrzędny cel strategii logistycznej
Zapraszamy Państwa na szkolenie, które obejmuje zagadnienia związane z logistyczną obsługą klienta wraz z niezbędnymi elementami marketingowymi. Akcent położono na metody i narzędzia pozwalające z jednej strony zapewnić zdolność systemu logistycznego do zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi, a z drugiej strony na zweryfikowanie skuteczności systemu logistycznego w tej mierze zarówno z punktu widzenia klienta, jak i firmy. Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z logistyczną obsługą klienta wraz z niezbędnymi elementami marketingowymi. Akcent położono na metody i narzędzia pozwalające z jednej strony zapewnić zdolność systemu logistycznego do zapewnienia odpowiedniego poziomu obsługi, a z drugiej strony na zweryfikowanie skuteczności systemu logistycznego w tej mierze zarówno z punktu widzenia klienta, jak i firmy. Oprócz wykładu teoretycznego, szkolenie składa się z części warsztatowej realizowanej za pomocą takich metod, jak dyskusje grupowe, ćwiczenia w grupach i indywidualne (analiza przypadków firm, zadania) i gra symulacyjna.
CELE I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
ADRESACI SZKOLENIA
Pracownicy firm handlowych i usługowych, w tym specjaliści i kierownicy wszystkich szczebli, w szczególności:
PROGRAM SZKOLENIA
1. Logistyczna obsługa klienta jako proces logistyczny
• koncepcje logistyki i zarządzania logistycznego
• znaczenie podejścia systemowego i procesowego w logistyce
• procesy logistyczne
• logistyczna obsługa klienta jako proces logistyczny
2. Elementy logistycznej obsługi klienta
• definiowanie elementów logistycznej obsługi klienta
• znaczenie dostępności produktu z zapasu
• koncepcja cyklu realizacji zamówienia, przykłady, ćwiczenie
3. Pomiar w sferze logistycznej obsługi klienta – możliwe do zastosowania proste i złożone mierniki obsługi
4. Badanie poziomu obsługi logistycznej
• wytyczne dla potrzeb badania logistycznej obsługi klienta
• budowanie kwestionariusza ankietowego
• możliwe błędy podczas przeprowadzania badania i interpretacji wyników
METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ
Szkolenie ma charakter warsztatowy, w szczególności oprócz dyskusji w grupie, stosowane będą takie narzędzia szkoleniowe, jak analizy ilościowe, analizy case studies, ćwiczenia projektowe, symulacyjne gry decyzyjne czy filmy kładące nacisk na pobudzanie uczestników do indywidualnego lub grupowego rozwiązywania różnych problemów zamiast narzucania gotowych rozwiązań.
DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELAJĄ
Agnieszka Paliszewska
tel. +48 532 425 622
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl
Anna Franik
tel. +48 531 099 692
tel./fax. 32 338 92 92
e-mail: biuro@liderap.pl